Aupark prešiel rozsiahlou rekonštrukciou. Nákupné centrum sa predstaví verejnosti v „novom šate“
Interiér obľúbeného bratislavského nákupného centra Aupark prešiel rekonštrukciou, ktorá sa začala už v januári tohto roku. Na modernizáciu bolo vynaložených 15,5 milióna eur. Opravené priestory sa otvoria verejnosti 22. októbra.
Obchodné centrum Aupark patrí k najnavštevovanejším v Bratislave. Bolo postavené už v roku 2001 a tak majitelia objektu sa rozhodli, že svojim zákazníkom pripravia nové zmeny.
Značnou rekonštrukciou prešla centrálna zóna, ktorá bola navrhnutá v štýle Urban Chic. Pôvodné schody nahradili nové eskalátory s prepravnou kapacitou 3600 ľudí za hodinu a panoramatický výťah. Súčasťou štýlového átria je nová fontána s efektom vĺn.
Nový interiér aj služby
Interiéru dominuje kombinácia kovových prvkov a dreva, v rámci farieb prevládajú odtiene sivej, bielej a hnedej. Nová podlaha, vyrobená zo španielskeho mramoru. Moderný vzhľad dotvára aj dizajnérsky nábytok v nových oddychových zónach, rovnako tak v štýle Urban Chic.
Prečítajte si tiež: Aupark dostane novú tvár. Nákupné centrum čaká budúci rok rozsiahla rekonštrukcia
Nový dizajn so sebou prináša aj presvetlenejšie priestory. Centrum má nový svetelný a šetriaci režim, ktorý ho radí medzi energeticky najefektívnejšie nákupné centrá na svete. Osvetlenie dokáže simulovať prirodzený denný režim slnečného žiarenia.
„Nový“ Aupark prináša aj služby navyše. Napríklad v prípade nepriaznivého počasia je možné zapožičať si zadarmo dáždnik, automatický leštič topánok, detské kútiky v centre, nové toalety alebo nabíjačky pre mobilné telefóny. Aupark má aj nové logo, ktorého súčasťou sú štyri hviezdy. „Známka” štyroch hviezdičiek má dokazovať sto percentnú starostlivosť návštevníka.
Je si z čoho vyberať
„Sme radi, že teraz môžeme zákazníkom predstaviť nový Aupark a jeho príťažlivú a trendy atmosféru. Veríme, že renovácia a starostlivo vyberaný mix značiek prinesú zákazníkom pri nákupoch ešte viac komfortu a radosti a že budú mať vždy dôvod sa k nám vrátiť," hovorí Arnaud Burlin, výkonný riaditeľ spoločnosti Unibail-Rodamco pre strednú Európu.
Záverečná fáza obnovy centra je podporená i marketingovou kampaňou s novým sloganom „Moje nové ja", ktorý zákazníkov vyzýva k návšteve centra, sľubujúc nové nákupné zážitky.
Aupark Bratislava opäť ponúka známe a exkluzívne značky ako La Martina, MAC, Timberland, Pandora, Silvian Heach, CHAPS by Ralph Lauren, Coccinelle, Thomas Sabo, Aeronautica Millitare, Stefanel, Tiger of Sweden, Tous, a mnoho ďalších, ktoré pribudnú v roku 2016.
Prečítajte si tiež: Nechceme konkurovať Auparku alebo Eurovei. Shopping Palace si ide vlastnou cestou, tvrdia zástupcovia obchodného centra
Zdroj foto: Unibail-Rodamco