Novinka z magistrátu: O aktuálnom dianí v Bratislave sa môžete informovať 24 hodín denne
Bratislavský magistrát si pre Bratislavčanov a návštevníkov mesta pripravil zaujímavú novinku, ktorá by mala zefektívniť služby občanom.
Bratislavský magistrát ponúka pre Bratislavčanov a návštevníkov mesta novinku, ktorá im uľahčí prístup nielen k úradným informáciám, ale aj k informáciám, ktoré ponúka webový portál hlavného mesta.
Klienti sa tak môžu informovať 24 hodín denne o dôležitých informáciách či aktuálnom dianí v meste. Celkové vylepšenia sa týkajú aj pracoviska prvého kontaktu, ktoré pre klientov zefektívnili kontakt priamo s odbornými zamestnancami úradu. Bratislava24.sk informovala Katarína Kohútiková z bratislavského magistrátu.
Dotykový panel
„Nový dizajn priečelia a výmena informačného kiosku je súčasťou väčšieho projektu redizajnu celého pracoviska prvého kontaktu. Súčasťou tohto redizajnu bolo takisto priečelie budovy magistrátu, kde bol vymenený dotykový informačný panel. Ten umožňuje prístup k úradným oznamom 24 hodín denne,“ informovala vedúca oddelenia vzťahov s verejnosť Andrea Veselá.
Dotykový informačný kiosk s kapacitnou fóliou má Full HD rozlíšenie. O príjemný a čitateľný obraz sa stará monitor so svietivosťou 2 000 Cd, na ktorom je aj pri priamom slnečnom svetle viditeľný a čitateľný obraz a obsah kiosku. Pre maximálny komfort prezerania obsahu je dotykový panel obohatený špeciálnou fóliou, ktorá znižuje odrazy a svetelné odlesky z okolia a tým návštevníka pri čítaní nič neruší. Fólia tiež chráni panel pred poškriabaním a počmáraním.
Ďalšie novinky
Okrem elektronickej úradnej tabule majú občania a návštevníci mesta prístup aj k oficiálnej webovej stránke mesta, dopravným informáciám, bratislavskej mestskej karte, kalendáru akcií, mestskému časopisu INBA, programu mestského divadlu, turistickej stránke visitbratislava v dvoch jazykových mutáciách ako aj možnosť kreatívne sa pohrať puzzle s bratislavskou tematikou.
„Ešte v polovici júla minulého roka sme robili práce zamerané na novú kabeláž, maľovanie, opravy technologických zariadení a pripravovali tiež školenia pre pracovníkov Služieb občanov a Podateľne. Takisto sme reorganizovali súčasné pracoviská a v klientskej zóne sme vytvorili priamy kontakt s klientami bez sklenených bariér v časti, kde zamestnanci nepracujú s finančnou hotovosťou,“ doplnila Andrea Veselá.
V priebehu jesene minulého roka pribudli do pracovísk prvého kontaktu aj technické monitory pre marketingové a informačné kampane mesta a mestských organizácií, sklenené magnetické tabule a nové anitkorové tabule pre úradné oznamy – nová úradná tabuľa mesta pre printové oznamy.