Slovenské národné múzeum zavádza online aplikáciu pre hodnotenie svojich služieb
Nový hodnotiaci online nástroj bude slúžiť ako elektronická Kniha prianí a sťažností.
Slovenské národné múzeum (SNM) spúšťa novú online službu, ktorá má pomôcť pri skvalitnení programovej ponuky a servisu pre návštevníkov. Využiť ju možno v sídelnej budove SNM – Prírodovednom múzeu na Vajanského nábreží v Bratislave.
Kniha prianí a sťažností
Nový hodnotiaci online nástroj bude slúžiť ako elektronická Kniha prianí a sťažností. "Stačí využiť link Feedbacker.sk a hashtag #snm a vyjadriť svoj názor. Spätná väzba je neverejná, anonymná – informácie hodnotiteľa sú zaslané priamo kompetentným pracovníkom múzea,“ uviedla vedúca Centra múzejnej komunikácie Zuzana Vášáryová.
„V prípade potreby zverejnenia je možné názor jedným klikom zdieľať na Facebooku či cestovateľských portáloch Google Maps alebo Trip Advisore,“ dodala.
S rozšírením služby Feedbacker.sk pre verejnosť ráta SNM aj v ďalších svojich múzeách na Slovensku.